جاذبه های گردشگری

به صفحه معرفی برترین جاذبه های گردشگری ایران و جهان خوش آمدید

جاذبه های گردشگری

به صفحه معرفی برترین جاذبه های گردشگری ایران و جهان خوش آمدید

اگر می خواهید با برترین اماکن دیدنی جهان آشنا شوید با ما همراه باشید تا شما را با جاذبه های دیدنی سرزمین پهناورمان ایران و کشورهای معروف جهان آشنا سازیم.

  • ۰
  • ۰

 

بلیط اتوبوس تهران استانبول یکی از خواسته های مسافران راهی ترکیه است. برای مسافرانی که دوست دارند یک سفر ارزان و مقرون به صرفه را به ترکیه داشته باشند بلیط اتوبوس تهران به استانبول بسیار ایده آل می باشد. با اتوبوس علاوه بر اینکه سفر شما احتیاج به بودجه کمتری برای حمل و نقل دارد دسترسی راحت تری هم به شهرهای کوچک برای شما فراهم است.

بلیط اتوبوس آنکارا - رسپینا 24

خرید بلیط اتوبوس تهران استانبول

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد حرکت به سوی استانبول از تهران را دارید و نمی دانید چگونه می توانید ارزانترین بلیط اتوبوس استانبول تهیه کنید پیشنهاد می شود این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

 ما در این مقاله علاوه بر ارائه راهکارهایی جهت خرید ارزان بلیط اتوبوس تهران  لیست سرویس و ساعت حرکت اتوبوس تهران استانبول نیز اشاره خواهیم کرد. همراه ما بمانید.

 اتوبوس تهران آنکارا - رسپینا 24

 قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران استانبول چقدر است؟

 ذکر یک رقم برای خرید بلیط اتوبوس تهران استانبولک ار عاقلانه ای نیست. زیرا این رقم در طول زمان های متفاوت را بر اساس شرایط مختلف تغییر می یابد. اما ذکر فاکتورهایی که در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران استانبول تأثیرگذار هستند می تواند خالی از لطف نباشد. شما با اطلاع از این عوامل خواهید توانست خرید ارزان بلیط برای هر شهری را با قیمت کمتری به انجام برسانید.

چگونه می توانم ارزانترین بلیط اتوبوس تهران استانبول را تهیه کنم؟

 با وجود قیمت بسیار کم بلیط اتوبوس تهران استانبول، باز هم مسافرانی هستند که تمایل دارند هزینه  سفر آنها به حداقل ممکن برسد. بهتر است بدانید که به صورت کلی بلیط اتوبوس نسبت به بلیط هواپیما و یا حتی بلیط قطار کمتر دچار نوسان می شود و معمولاً تغییر قیمت خیلی زیادی در آن مشاهده نخواهد کرد. با این وجود معیارهایی هستند که ممکن است این رقم را در حد جزئی بالا پایین کنند. باهم این معیار ها را بررسی می کنیم.

اولین معیار موثر در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول : زمان

در حقیقت معیاری که می تواند نقش بسیار موثری در قیمت‌‌ بلیط شما داشته باشد زمان است. زمان نه تنها در قیمت بلیط هواپیما و اتوبوس تأثیرگذار است بلکه می‌تواند هزینه اقامت شما در ترکیه را کاهش و یا افزایش دهد.

 منظور از تاثیر زمان در قیمت سرویس های گردشگری، در حقیقت میزان تاثیر عرضه و تقاضا بر روی هزینه است. از آنجایی که در فصول " های سیزن" ترکیه تعداد توریست های این کشور به حداکثر خود می رسند در نتیجه می توان گفت تقاضا برای استفاده از هتل ها و یا خرید بلیط اتوبوس به حد اکثر ممکن خواهد رسید.

 لذا بنابر رابطه اقتصادی میان عرضه و تقاضا باید انتظار افزایش هزینه‌ها را داشته باشید. در نتیجه پیشنهاد می‌شود در ایامی به طور که سفر کنید که این کشور از نظر تعداد گردشگر به حداقل خود رسیده باشد تا قیمت بلیط اتوبوس تهران استانبول کاهش یابد.

اتوبوس تهران آنکارا - رسپینا 24

دومین معیار موثر در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول : نحوه خرید

 به شکل کلی 3 شیوه برای خرید بلیط اتوبوس شما وجود دارد. در شیوه اول شما می توانید با مراجعه به ترمینال ها و پایانه های مسافربری به صورت مستقیم بلیت خود را خریداری کنید. این روش از آنجایی که تعداد متقاضیان خرید بلیط اتوبوس بسیار زیاد می باشد و ممکن است صندلی در دسترس شما نباشد بسیار ریسک پذیر است.

در شیوه ی دوم با مراجعه حضوری به آژانس های گردشگری امکان خرید بلیط برای شما میسر است. این روش در مقایسه با روش اول بهتر است اما از آنجایی که امکان مقایسه میان بلیط های متفاوت و انتخاب بهتر را ندارید توصیه می شود از شیوه سوم م که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده نمایید.

شیوه سوم خرید آنلاین بلیط اتوبوس تهران به استانبول است. در این روش کافیست به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید تا پس از آن به تمامی بلیط های آنکارا دسترسی داشته باشید.

از طریق اینترنت علاوه بر اینکه نیازی به صرف زمان و انرژی زیادی برای رفتن به آژانس ندارید.می توانید در حداقل زمان ممکن بهترین نتیجه را پیدا کنید امکان مقایسه از طریق مشاهده تمام بلیط ها را خواهید داشت.

سومین معیار موثر در قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران به استانبول : نوع اتوبوس

معمولا اتوبوس هایی که برای مسیر تهران استانبول ارائه می شود، از نوع اتوبوس های vip می باشد. اما به شکل کلی نوع اتوبوسی که انتخاب می کنید و در قیمت بلیط شما بسیار تاثیر گذار است. اتوبوس ها در سه دسته کلی تقسیم بندی می شود : اتوبوس های معمولی ، اتوبوس های نیمه vip ، اتوبوس های vip

در حقیقت انتخاب شما برای اتوبوس به میزان و سطح دسترسی شما به امکانات را تعیین می کند.امکانات اتوبوس های وی آی پی به شرح زیر می باشد:

1- پذیرایی در طول مسیر با استفاده از پکیج های خوراکی

2- سیستم صوتی و تصویری مجزا برای هر صندلی مسافر

3- امکان خواباندن پشتی صندلی به میزان ۱۴۰ درجه برای استراحت و آرامش مسافران

 بلیط اتوبوس تهران آنکارا - رسپینا 24

بهترین زمان برای خرید بلیط اتوبوس تهران استانبول چه موقعی است؟

برای یافتن بهترین زمان سفر به ترکیه ، باید در ابتدا اولویت خود را برای حضور در ترکیه بسنجید. اگر قصد داشتن یک سفر ارزان را دارید ، پیشنهاد می شود از سفر در ایام تعطیلات میلادی به ترکیه خودداری کنید. اما اگر تمایل دارید در بهترین وضعیت شهر از نظر آب و هوا به آن سفر کنید بهتر است فصول بهار یا تابستان را انتخاب کنید.

لیست سرویس ها و ساعت حرکت اتوبوس تهران استانبول

اگر قصد سفر به استانبول را دارید بهتر است بدانید که اتوبوسهای تهران استانبول همه روزه بین ساعت های ۹ تا ۱۰ صبح تهران را به مقصد آنها را ترک می‌کنند. به دلیل تقاضای زیاد مسافران ایرانی برای خرید بلیط اتوبوس تعداد ۴ تا ۵ سرویس بسته به تعداد تقاضا در پایانه های غرب و بیهقی منتظر مسافران خواهند بود.

 این اتوبوس ها از نوع وی آی پی بوده و به هیچ وجه جای نگرانی برای سختی راه برای مسافران باقی نمی گذارند.

  • ۰۰/۱۰/۰۵
  • مهسا مقدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی